مشتریان مش سیتی

مش سیتی

بی شک یکی از بهترین تبلیغات برای فروش محصول و بهترین تبلیغ برای یک مجموعه که ممکن است فروش اینترنتی و سایت هم داشته باشد و حتی فروش اینترنتی اصلی ترین فعالیت یک مجموعه است ، ارائه بهترین خدمات از طرف مجموعه به مشتریان و مراجعه کنندگان خود است.

همچنین داشتن یک تیم مجرب ، تحصیل کرده و کاربلد و افرادی که پاسخگو تلفن های دریافتی یک مجموعه هستند ، بزرگترین سرمایه و دارایی آن مجموعه به حساب می آید.

مش سیتی یکی از مهمترین و بزرگترین فروشگاه های بزرگ در زمینه فروش انواع آهن آلات و خدمات ساختمانی میباشد که توانسته با تکیه به این تیم مجرب خود ، نتایج قابل مشاهده و فابل قبولی را در کارنامه کاری خود به ثبت برساند.

مش سیتی توانسته با مشتریان خود یک پل ارتباطی برقرار کند که مشتری با خیال راحت خرید خود را انجام دهد ، بعنوان مثال گاهی اوقات که بازار آهن و فروش قیمت ثابتی ندارد و طی آن روزها و هفته قیمت ها بصورت افزایشی و کاهشی میشود ، به مشتریان اعلام میدارند که در صورت نداشتن عجله در خرید خود ، اندکی صبر نمایند تا قیمت پایین بیایند تا مشتریان بتوانند هزینه کمتری برای خرید آهن آلات خود پرداخت نمایند.

به همین دلیل است که بیشتر مشتریان و تقریبا 90 درصد مشتریان به صورت مشتری ثابت و پایدار مش سیتی میباشند.

در واقع جلب توجه و اعتماد چاشنی کار این مجموعه میباشد و گاهی اوقات به قدری که مشتریان به گروه مش سیتی اعتماد دارند که هنگام خرید به هیچ عنوان نرخ روز و قیمت روز را از کارشناسان درخواست نمیکنند که این امر بزرگترین و بهترین شادی برای این گروه میباشد.

مشتریان مش سیتی
مشتریان مش سیتی

مشتریان مش سیتی

تمامی مشتریان و خریداران مش سیتی از بهترین و بزرگترین خریداران این مجموعه میباشد ، اما بدلیل کمبود جا و مکان لار میدانیم برخی از این مشتریان را نام ببریم.

فولاد نوین آرکا :

یکی از بهترین و پایه ثابت ترین مشتریان گروه مش سیتی ، فولاد نوین آرکا میباشد که افتخار همکاری با ایشان را در کارنامه خود داریم.

فولاد توفیقی :

یکی دیگر از مشتریان که در واقع خود تولید کننده برخی از محصولات از جمله توری مش ، توری پرسی و فنس هستند از مشتریان این گروه میباشند.

کلینیک کاشت مو پیله :

کلینیک کاشت مو و زیبایی پیله از آن دسته از مشتریان مش سیتی است ، افتخار تامین تقریبا تمامی کالاهای مورد نیاز خود در ساخت پروژه کلینیک پیله را داشته ایم که از مهمترین محصولاتی که از مش سیتی خریداری نموده اند میتوان به میلگرد ، تیرچه بلوک ، یونولیت ، پروفیل و غیره میباشد.

از مهمترین خصوصیات کلینیک کاشت مو پیله ، کاشت مو قسطی بدون سود و بهره میباشد که توصیه میکنیم این امتیاز را از دست ندهید.

همچنین از دیگر خدماتی که این کلینیک ارائه میدهد ، کاشت ابرو قسطی نیز میباشد ، و لازم به ذکر است که قسطی کردن خدمات هیچ ربطی به هزینه نهایی و کیفیت کاشت نخواهد داشت.

و اگر بخواهیم از مهمترین خصوصیت این کلینیک صحبت کنیم ، باید قیمت کاشت ابرو مناسب این کلینیک را بازگو نماییم که بهتر است ، برای کسب اطلاعات بیشتر راجب این کلینیک و نحوه قیمت گذاری به صفحه و سایت این کلینیک مراجعه نمایید.

شهر توری :

از دیگر همکاران و مجموعه های که مش سیتی با این گروه تبادل کالا را دارد گروه بازرگانی شهر توری میباشد که پایه و اساس فروش این مجموعه فروش اینترنتی میباشد.

کلینیک GMK :

از دیگر گروه ها و شرکت هایی که افتخار همکاری در زمینه ساخت و ساز را داشته است میتوان به کلینیک GMK اشاره کرد که در این مجموعه خدماتی مانند ،بوکال فت ، اندولیفت ، بلفاروپلاستی صورت میگیرد که برای اخذ اطلاعات بیشتر درباره خدمات از جمله قیمت بوکال فت ، هزینه اندولیفت صورت و غیره میتوان به صفحه هر کدام از خدمات مراجعه نمایید.